Активно ходене – най-ефикасният антицелулитен спорт

Активно ходене – най-ефикасният антицелулитен спорт
15/08/2016 DecathlonBG

Целулитът е най-неприятният за дамите естетичен проблем, който често ги кара да се чувстват несигурни във външния си вид. Добрата новина е, че съществува абсолютно естествен начин да се преборите с тази мастна тъкан, която най-често се трупа около бедрата. Научете как активното ходене може да ви помогне да моделирате тялото си и да се избавите от целулита. 

marche_sportive_sport-anti-cellulite_header - Copy

Какво е целулит?

Целулитът представлява натрупване на мазнини най-често в горната част на бедрата и ханша, които изменят цялостната структура и релефа на подкожната тъкан и водят до образуване на т.нар. „портокалова кожа”. Причините за появата му са различни, включително:

  • лошо кръвоснабдяване;
  • слаб мускулен тонус;
  • излишно тегло;
  • генетична предразположеност или хормонални нарушения.

Основният виновник за първите три причини е уседналият начин на живот. Следователно, за да се борите с целулита, трябва да се движите повече. Започнете с лека, цялостно натоварваща и изграждаща издръжливост физическа активност. Активното ходене има всички тези предимства.

По какъв начин активното ходене се бори с целулита?

Справянето с целулита на първо място изисква добро кръвообращение.

За да подобрите кръвообращението си, се препоръчва практикуване на динамичен спорт, какъвто е активното ходене. Спортове като бягане или статичните спортове изискват много интензивни усилия за кратък период от време, ето защо оказват по-малко влияние върху кръвообращението.

Друго предимство на активното ходене е едновременното натоварване на всички мускули на тялото. Ще горите калории и следователно, ще намалите мастните натрупвания около мускулите на бедрата и седалището. Краката ви ще станат по-стройни с течение на времето.

Това е абсолютната истинауверява др Бакер, лекар по спортна медицина, активното ходене е отличен начин за борба с целулита, тъй като практикуването му оказва благоприятен ефект върху кръвообращението, като едновременно с това укрепва и тонизира мускулите.”

big_e594597f463047318acb268556745361

Вашата стратегия за борба с целулита преди и след активно ходене

За още по-добри резултати спазвайте балансиран и здравословен храниртелен режим, който ще допринесе за намаляване на мазнините в тялото.

Практикувайте редовно активно ходене с продължителност най-малко 30 минути. След този период тялото ви навлиза във фаза на издръжливост – то ще започне да черпи от резервите на мазнини. Мускулите укрепват, а целулитът постепенно намалява.

За да останете мотивирани по-дълго време, ходете активно с приятели. Така едновременно ще се забавлявате и ще се грижите за добрата си фигура и здравето си.