Тази стратегия има две основни цели:
*1) ****“Да иновираме интелигентно”, ***защото на първо място искаме да направим практикуването на спорт по-лесно. Поставяме спортуващите в центъра и се концентрираме върху иновациите при използване на продуктите. Като наблюдават спортуващите в реални условия и в нашия Център за проучване и развитие, като се вслушват в тяхната обратна връзка, нашите продавач-консултанти, продуктови мениджъри, дизайнери и инженери черпят вдъхновение за нашите нови продуктите - тези,които ще подобрят спортните занимания, комфорта, удоволствието и безопасността на потребителите.
*Отличен пример за това е **палатката 2 Seconds. Тя направи реалност мечтата на всички любители на преходите чрез проста, бърза и интуитивна система, гарантираща моментално разпъване. С този продукт дизайнерските екипи на Quechua направиха истинска революция в планинските спортове. *
*2) Искаме иновациите ни да са от полза за възможно най-много хора, затова иновираме всички категории продукти - не само най-скъпите или най-сложните. Нашата цел наистина е иновациите ни да са достъпни за най-много клиенти и потребители по целия свят благодарение непобедимото съотношение качество-цена. *
*Маската Easybreath на Tribord печели първо място на Наградите за иновации за 2013 г. *
Споделяме тези постижения по време на Наградите за иновации на Декатлон (Innovation Awards by Decathlon). Това ежегодно събитие е уникална възможност за членовете на нашите екипи да изживеят заедно духа на иновацията, да открият продукти с изненадващо добри хрумвания, които скоро ще се предлагат в магазинтие на Декатлон.