В основата на дизайна стои способността да се идентифицират нужда, желание, тенденция, пазар или поведение, които след това да се трансформират в продукт. В Декатлон иновацииите са плод на сътрудничеството между различни проектни групи. Като наблюдаваме и се вслушваме в мненията и нуждите на потребителите на терен, в магазините и онлайн, успяваме да стигнем до нови “прозрения”. Най-прозорливите наблюдения дават храна на нашето въображение за нови проекти.
* *Вдъвхновени от потребителите, насочвани от продуктовите мениджъри, използвайки данните от Спортната лаборатория на Декатлон и технологичните знания на инженерите, дизайнерите превръщат отделните интуитивни идеи в конкретни и измерими проекти.
Функционалните прототипи позволяват да се измери какви са ползите и предимствата на продукта при употреба, а скиците и макетите позволяват да се добие предварителна визуална представа за продукта в крайния му вид и да се прецени доколко би бил атрактивен.
Този процес по одобрение и усъвършенстване на прототипа продължава до индустриалното одобрение на продукта.
В нашите марки работят над 150 дизайнери, координирани от централно звено, което гарантира обмена на стратегии, методи и работни инструменти. Този креативен подход, насочен към потребителя, позволява да се създадат значими продукти, променящи спорта по един революционен начин.
https://www.youtube.com/watch?v=Ny2tWTsCS8s